• tower-hill-street-tube-4809389_960_720

    Londen

    In deze stad hoeft de groep zich niet te vervelen, Londen bruist dag én nacht. Bekijk alle bekende bezienswaardigheden zoals Big Ben, Tower of London en Westminster Abbey. Sluit de dag af met een musical in West End.

  • scotland-4970689_960_720

    Edinburgh

    Edinburgh is een prachtige stad, verweven met landschap, waar gebouwen en monumenten zijn neergestreken op dramatische winderige heuvels, zoals op Castle Rock, de thuisbasis van Edinburgh Castle.

  • belfast-579373_960_720

    Belfast

    Het is nú de tijd om Belfast te ontdekken met de school.

  • brighton-960724_960_720

    Brighton

    Een keer wat anders dan Londen? Ga naar Brighton!

  • travel-3261953_960_720

    Liverpool

    De havenstad Liverpool. Wereldwijd bekend om zijn succesvolle voetbalclubs, Liverpool FC en Everton, maar vooral bekend om de The Beatles die er vandaan komen.

  • cambridge-66714_960_720

    Cambridge

    Cambridge is de universiteitsstad van het Verenigd Koninkrijk en dat is aan alles te zien! De aangename sfeer in de stad zorgen ervoor dat je Cambridge steeds verder wil ontdekken!

  • church-1059348_960_720

    Canterbury

    Een perfecte stop onderweg naar Londen of Medway. Deze bestemming is perfect voor een ochtend/middagvullend programma. Bezoek deze middeleeuwse stad en luister naar de beroemde Canterbury Tales.

  • hever-castle-521173_960_720

    Medway Kent

    Ontdek de rijke maritieme oorlogshistorie van Medway. Bezoek indrukwekkende steden en geniet van alles wat deze streek de groep heeft te bieden.

  • lighthouse-4931925_960_720

    York

    Ontdek de indrukwekkende geschiedenis van deze stad en duik terug de tijd in naar de middeleeuwen. Bij een bezoek aan York maak je het van dichtbij mee!

  • shakespeare-4102694_960_720

    Stratford-Upon-Avon

    De beroemde geboorteplaats van William Shakespeare. Stratford-Upon-Avon biedt een enorm leerzame ervaring voor leerlingen met een interesse in de Engelse taal, drama en geschiedenis.

.
.